miércoles, 26 de noviembre de 2014

Bubbl








A l'última sessió donada, vàrem tractar el Bubbl, una eina que ens serveix per realitzar mapes conceptuals o esquemes, de forma senzilla i atractiva. Aquests, es poden guardar com a una imatge jpg o com a un html per inserir per exemple, en el blog.
Partint d'un text, llegit a l'aula, teníem que fer un mapa conceptual. Tot seguit, adjunto el text i el mapa conceptual que he realitzat a través del Bubbl.

"El dinar de Nadal,

Per Nadal tota la família es reuneix a casa l'àvia Maria, ella fa el dinar per a tots i aquest normalment consisteix en una escudella, un plat de carn i també neules i torrons de postres. Com que l'Àvia ja és gran, normalment l'ajuden els seus dos fills en Joan i el Marc.

En el dinar coincideixo amb les meves cosines i els meus cosins: La maria, la Paula, en Genís i l'Eduard que són fills del meu oncle Marc. Cal dir que és un moment entranyable en què parlem de totes les coses que ens ha passat al llarg de l'any, ja que ells no viuen a Barcelona com jo sinó que viuen a Nova York. Com sempre en arribar a les postres en Genís fa el típic número amb els torrons d'Alacant i fa veure que se li trenca una dent. Tothom riu menys la seva mare que pensa en el que costa el dentista.

La meva germana, la Maria també ve al dinar, i aquest any ho fa amb el seu fill Ramon, que no menja ni escudella ni carn, ja que encara té tres mesos.
El dinar comença puntualment a les dues del migdia i acaba sempre a la mateixa hora, a les cinc de la tarda."






                                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario